REGULAMIN
UCZESTNICTWA W WYDARZENIACH
ORAZ
KORZYSTANIA Z USŁUG
organizowanych i świadczonych przez
Fundację Medycyny Matczyno-Płodowej
Warszawa, 18.09.2025 r.
§ 1. Definicje.
Ustala się następujące definicje użytych wyrażeń:
- Bilet – mający postać elektroniczną, cyfrowy zapis informacji i potwierdzenie prawa do udziału w Wydarzeniu, pozyskiwany przez Uczestnika w drodze dokonania opłaty od udziału w Wydarzeniu na zasadach określonych w Regulaminie.
- Fundacja – Fundacja Medycyny Matczyno-Płodowej z siedzibą w Warszawie, ul. Dzielna 64 U11, 01-029 Warszawa, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000943216, o nr NIP 5272984266 i nr REGON 520931486, która:
- przygotowuje i prowadzi Wydarzenie, niezależnie od jego współorganizowania z podmiotem trzecim na podstawie odrębnie zawartych umów lub porozumień;
- jest właścicielem Produktów dostępnych w Serwisie.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę z Fundacją w zakresie uzyskania czasowego dostępu do Produktu.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Serwis – strona internetowa Fundacji dostępna pod adresem fmmp.pl i edu.fmmp.pl.
- Subskrypcja – dokonywana przez Klienta forma płatności z tytułu dostępu do Produktu, polegająca na cyklicznym (comiesięcznym) pobieraniu określonej wartości opłaty z karty (konta bankowego) Klienta przez ustalony okres.
- Uczestnik – osoba fizyczna wykonująca zawód medyczny (posiadają numer Prawa Wykonywania Zawodu – „PWZ”), która dokonała prawidłowej rejestracji na Wydarzenie, uiściła należną z tytułu udziału w Wydarzeniu opłatę (dotyczy Wydarzeń odpłatnych).
- Produkt – produkt istniejący wyłącznie w formie elektronicznej i dystrybuowany jedynie w tej formie z wykorzystaniem Internetu, oferowany Klientowi przez Fundację w Serwisie do odpłatnego czasowego dostępu i korzystania na zasadach nim określonych, obejmujący m.in. szkolenia, kursy online, e-booki, webinary i inne.
- Wydarzenie – mające miejsce w wyznaczonym miejscu i w wyznaczonym przez Organizatora czasie wydarzenie o charakterze naukowo-szkoleniowym, społecznym, edukacyjnym, dydaktycznym lub warsztatowym, przygotowane i prowadzone przez Organizatora, dostępne wyłącznie dla Uczestników, mogące mieć charakter odpłatny albo nieodpłatny.
§ 2. Przedmiot Regulaminu
Regulamin składa się z dwóch Rozdziałów i określa:
- Rozdział I – zasady organizacji Wydarzenia i udziału Uczestnika w Wydarzeniu
[s. 2 – 5 Regulaminu];
- Rozdział II – zasady uzyskiwania odpłatnego dostępu i korzystania z Produktów przez Klienta.
[s. 5 – 10 Regulaminu].
Rozdział I
Zasady organizacji Wydarzenia i udziału Uczestnika w Wydarzeniu
§ 3. Rejestracja Uczestnika na Wydarzenie
- Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie rejestracji oraz terminowe uiszczenie opłaty w określonej dla danego Wydarzenia wysokości na wskazane w ramach rejestracji konto bankowe Fundacji (w przypadku Wydarzeń odpłatnych).
- Rejestracja odbywa się za pomocą dedykowanego formularza internetowego (na stronach internetowych Fundacji (np. Evenea, www.edu.fmmp.pl lub www.fmmp.pl) i kończy się wysłaniem zgłoszenia rejestracyjnego.
- W ramach procesu rejestracji:
- konieczne jest podanie w szczególności takich danych jak: imię i nazwisko, nr PWZ, adres e-mail, nr telefonu oraz dane płatnicze niezbędne do wystawienia faktury VAT;
- wyrażana jest zgoda na rejestrację wizerunku osoby rejestrującej się w ramach Wydarzenia oraz na jego następcze wykorzystanie przez Fundację w celach promocyjnych.
- dostępny jest do wglądu Regulamin.
- Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego jest równoznaczne z oświadczeniem o zapoznaniu się Regulaminem oraz o jego akceptacji.
- Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za błędne lub nieprawdziwe dane podane przez Uczestnika.
- Fundacja zachowuje prawo do:
- odmowy przyjęcia zgłoszenia rejestracyjnego, jeżeli zgłoszenie zawiera braki lub zostało wypełnione niepoprawnie;
- zamknięcia rejestracji na dane Wydarzenie w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny.
- Rejestracją prawidłową jest rejestracja przedstawiająca prawdziwe i pełne dane wskazane w procesie rejestracji, która nie została zakwestionowana przez Fundację.
- Udział w Wydarzeniu mającym charakter odpłatny wymaga, prócz dokonania prawidłowej rejestracji, również zakupu Biletu w drodze uiszczenia z tego tytułu należnej opłaty, o której mowa w § 5 Regulaminu.
§ 4. Uczestnictwo w Wydarzeniach
- Uczestnik obowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania Regulaminu oraz odpowiedniego regulaminu miejsca, w którym odbywa się Wydarzenie mające formę stacjonarną (spotkań na żywo).
- W ramach uczestnictwa w Wydarzeniu Uczestnik uzyskuje dostęp do wszystkich miejsc ogólnodostępnych. Wydarzenie może obejmować również miejsca wyłączone z bezpośredniego dostępu Uczestników lub mające ograniczony dostęp, takie jak przestrzeń wystawiennicza (np. ekspozycji firm farmaceutycznych).
- Fundacja zachowuje prawo do wyproszenia Uczestnika z Wydarzania w przypadku nagannego zachowania lub zakłócania jego przebiegu.
- Przez zachowanie, o którym mowa w ust. 2, rozumie się w szczególności:
- udział w Wydarzeniu pod wpływem alkoholu lub substancji psychoaktywnych;
- zakłócanie przebiegu Wydarzenia;
- zachowanie nieodpowiadające przyjętym normom społecznym, polegające w szczególności na stosowaniu agresji słownej lub fizycznej bądź innych zachowań o charakterze ofensywnym, czy używaniu słów uznawanych powszechnie za niecenzuralne,
- stwierdzenia w trakcie Wydarzenia zawinionych przez Uczestnika nieprawidłowości w procesie rejestracji, w szczególności podania informacji nieprawdziwych.
- Fundacja może rejestrować przebieg Wydarzenia (sesja fotograficzna, filmowanie), w tym utrwalać i przetwarzać wizerunek Uczestników w ramach promocji i relacji z Wydarzenia, na co Uczestnik wyraża zgodę w ramach rejestracji, zgodnie z § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu
- Uczestnik ma prawo do cofnięcia zgody na publikację swojego wizerunku w każdym czasie. O cofnięciu zgody Uczestnik informuje Fundację w drodze wiadomości e-mail na adres: biuro@fmmp.pl lub listem poleconym na adres FMMP ul. Dzielna 64 U11, 01-029 Warszawa z dopiskiem „RODO – usunięcie danych wizerunek” z oznaczeniem swoich danych osobowych i przedstawieniem wizerunku w celu identyfikacji Uczestnika w wytworzonym materiale (np. zdjęcie). W takim przypadku Fundacja dokona anonimizacji wizerunku Uczestnika na zdjęciu lub je usunie, jeśli anonimizacja spowodowałaby znaczący ubytek w kompozycji lub przekazie zdjęcia.
- Koszty dojazdu i pobytu na Wydarzeniu Uczestnik ponosi we własnym zakresie.
§ 5. Zakup Biletu na udział w Wydarzeniu
- Informacje o wysokości opłat z tytułu zakupu Biletu publikowane są na stronie Wydarzenia.
- Zakup Biletu jest warunkiem udziału Uczestnika w odpłatnym Wydarzeniu.
- Fundacja przyjmuje wpłaty od zarejestrowanych Uczestników w formie przelewu bankowego lub za odpowiednich pośrednictwem operatorów płatności.
- Niedokonanie płatności należnej z tytułu zakupu Biletu opłaty w pełnej wysokości w wyznaczonym terminie skutkuje anulowaniem rejestracji.
- Bilet uprawnia do udziału w Wydarzeniu osobę, dla której został on imiennie zakupiony. Osoba dokonująca płatności jest zobowiązana określić w tytule przelewu dane umożliwiające identyfikację zarejestrowanej na Wydarzenie osoby, której Bilet dotyczy.
- Po dokonaniu prawidłowej płatności, Uczestnik otrzymuje Bilet na wskazany przez siebie podczas rejestracji adres e-mail.
- Po zaksięgowaniu płatności opłaty na koncie Fundacji wystawiana jest faktura VAT na wskazane w ramach rejestracji dane, która następnie przesyłana jest na wskazany adres e-mail Uczestnika.
§ 6. Materiały informacyjne i komunikacja
- Materiały dotyczące Wydarzeń (m.in. plakaty, ulotki, e-maile, komunikaty) mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.
- Aktualne dane dotyczące Wydarzeń dostępne są na stronie www.fmmp.pl.
- Fundacja przekazuje na bieżąco informacje dotyczące Wydarzenia bezpośrednio do Uczestników (poprzez e-mail, SMS, telefon) lub na stronie Wydarzenia.
§ 7. Zmiany w Wydarzeniu i jego odwołanie
- Fundacja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w organizacji Wydarzenia, w szczególności w zakresie: miejsca, czasu, programu, pakietu świadczeń udostępnianych Uczestnikom w jego trakcie lub formy Wydarzenia, a także do jego odwołania bez podawania przyczyny.
- O zmianach w Wydarzeniu lub o jego odwołaniu Fundacja informuje Uczestników w sposób określony w § 6. ust. 3 Regulaminu.
- Fundacja nie pokrywa kosztów ani utraconych korzyści związanych ze zmianami w Wydarzeniu lub jego odwołaniem.
- W przypadku odwołania Wydarzenia, Fundacja zwraca wniesione opłaty w ciągu 14 dni od daty odwołania.
§ 8. Rezygnacja z Wydarzenia
- Uczestnik może zrezygnować z udziału w Wydarzeniu w terminie 14 dni od daty rejestracji, nie później jednak niż do dnia rozpoczęcia Wydarzenia, z zastrzeżeniem ust. 4.
- Rezygnacja wymaga zachowania formy dokumentowej (e-mail) lub pisemnej.
- W przypadku gdy przez rezygnacją dokonano uiszczenia opłaty, zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Fundację oświadczenia o rezygnacji.
- W przypadku rezygnacji niewynikającej ze zmian wprowadzonych przez Fundację (§ 7. Regulaminu), z kwoty opłaty podlegającej zwrotowi zgodnie z ust. 3 potrącana jest opłata manipulacyjna równa 25% wartości opłaty.
§ 9. Promocje
- Fundacja może wprowadzać ograniczone w czasie promocje dotyczące udziału w Wydarzeniach, polegające w szczególności na rabatach, upustach lub dodatkowych świadczeniach.
- Promocje nie łączą się, chyba że regulaminu promocji wynika inaczej.
- Uczestnik, który dokonał rejestracji przed promocją, nie ma prawa do zwrotu różnicy w cenie.
- O udziale w promocji decyduje data zaksięgowania płatności opłaty na koncie Fundacji.
Rozdział II
Zasady uzyskiwania odpłatnego dostępu i korzystania z Produktów
§ 10. Warunki techniczne użytkowania z Produktów oraz Serwisu
- Dla prawidłowego działania Produktów oraz Serwisu wymagane jest:
- posiadanie stałego dostępu do sieci internetowej (połączenie z Internetem),
- korzystanie z przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox, Opera, Safari, Edge lub Internet Explorer) w jej aktualnej wersji,
- aktywnej obsługi plików Cookies.
- Korzystanie z Produktu oraz Serwisu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- Prawidłowe funkcjonowanie Produktów oraz Serwisu może być uzależnione od cyfrowych czynników zewnętrznych (niezwiązanych z Produktami lub Serwisem), w szczególności z warunkami technicznymi urządzenia lub sieci internetowej, które mogą wpłynąć na dostępność, wygląd i jakość prezentowanych treści oraz bezpieczeństwo przesyłanych danych.
§ 11. Oferta Produktów i odpowiedzialność Fundacji
- Fundacja oferuje Produkty z następujących kategorii: szkolenia i kursy online, e-booki, webinary oraz inne produkty cyfrowe.
- Produkty stanowią wyłącznie materiał edukacyjny, szkoleniowy, warsztatowy.
- Produkty nie stanowią wskazań ani rekomendacji w zakresie postępowania medycznego.
- Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku korzystania z Produktów w sposób sprzeczny z ich przeznaczeniem, o którym mowa w ust. 2, w szczególności:
1) za decyzje medyczne lub działania podjęte przez Klienta lub osobę trzecią na podstawie informacji pozyskanych z Produktów,
2) za operacje prawne, faktyczne lub finansowe dokonane przez Klienta w związku z zakupem Produktu,
3) za działania lub zaniechania osób trzecich jakkolwiek powiązane z Produktem,
4) za zdarzenia zawinione przez Klienta. - Fundacja dokłada należytych starań, aby Klient mógł zrealizować cele związane z korzystaniem z Produktów, jednak nie gwarantuje osiągnięcia określonych rezultatów.
- Efekty korzystania z Produktów są zależne od wiedzy, doświadczenia i umiejętności poszczególnych Klientów i mogą różnić się w zależności od Klienta.
- Klient uzyskuje dostęp do Produktu pod warunkiem dokonania płatności należnej opłaty, mającej postać jednorazowej wpłaty lub płatności cyklicznych, o których mowa w § 13. Regulaminu.
§ 12. Formy płatności za Produkty
- Płatność za Produkt możliwa jest za pośrednictwem wybranych operatorów spośród następujących:
- Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, KRS 0000320590, NIP 5851351185, REGON 191781561, https://bluemedia.pl
- HotPay:
a) ePłatności sp. z o.o. sp.k., ul. 27 Stycznia 9, 34-120 Andrychów, KRS 0000655383, NIP 5512627897, REGON 366165170,
b) HotPay B2B sp. z o.o., ul. 27 Stycznia 9, 34-120 Andrychów, KRS 0000873149, NIP 5512647167, REGON 387677754, https://hotpay.pl - PayByLink (Systemy Płatnicze Robert Paszkowski), ul. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, NIP 1182105129, https://paybylink.pl
- Stripe, Inc., 510 Townsend Street, San Francisco, CA 94103, USA, https://stripe.com
- Krajowy Integrator Płatności S.A. (TPay), ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, https://tpay.com
- PayPro S.A. (DotPay/Przelewy24), ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068, https://www.dotpay.pl, https://www.przelewy24.pl
- PayNow, https://www.paynow.pl
- PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., R.C.S. Luxembourg B 118 349, L-2449 Luxembourg, https://www.paypal.com
- PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, KRS 0000274399, NIP 7792308495, REGON 30052344400000, https://www.payu.pl
- W celu otrzymania faktury VAT Klient zobowiązany jest poinformować Fundację przed dokonaniem płatności i przekazać dane niezbędne do jej wystawienia.
- Fundacja wystawia dokumenty księgowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
- Produkt jest udostępniany Klientowi w formie elektronicznego w postaci danych do logowania, które przesyłane są na podany adres e-mail Klienta.
- Udostępnienie Produktu, o którym mowa w ust. 4, następuje bezzwłocznie po zakończeniu procesu płatności, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania środków na koncie Fundacji.
§ 13. Płatności cykliczne (Subskrypcje)
- Produkty mogą być oferowane na zasadzie odpłatności dokonywanej w formie Subskrypcji.
- Wybór Produktu przewidującego Subskrypcję jest równoznaczny z wyrażeniem przez Klienta zgody na obciążanie karty (konta bankowego) przez operatora płatności przez ustalony okres pobierania opłat cyklicznych.
- Zgoda na Subskrypcję może być odwołana przez Klienta w każdym czasie poprzez konto Klienta w Serwisie. Rezygnacja z tej formy płatności skutkuje wyłączeniem dostępu do Produktu od następnego okresu rozliczeniowego.
- Informacje o wysokości opłaty miesięcznej oraz o okresie trwania Subskrypcji przewiduje opis danego Produktu dostępny w Serwisie.
- W przypadku odmowy autoryzacji płatności w ramach Subskrypcji, operator płatności ponawia próbę obciążenia karty (konta bankowego) Klienta raz dziennie przez okres do 31 dni.
- Pierwsza płatność cykliczna w ramach Subskrypcji pobierana jest w momencie zakupu Produktu. Następne płatności cykliczne pobierane są w cyklach miesięcznych.
- Płatność cykliczna wygasa w przypadku:
- zakończenia okresu Subskrypcji,
- zakończenia dostępu do Produktu,
- odwołania zgody na Subskrypcję przez Klienta, o czym mowa w ust. 3,
- trwałej odmowy autoryzacji płatności w ramach Subskrypcji, o której mowa w ust. 5.
§ 14. Odstąpienie od umowy dotyczącej dostępu do Produktu
- Na zasadach określonych w niniejszym paragrafie Klient będący:
- konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego lub
- będący osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez Klienta działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
ma prawo odstąpić od umowy dotyczącej dostępu do Produktu w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 2.
- Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta Klient, o którym mowa w ust. 1, traci prawo do odstąpienia od umowy dotyczącej dostępu do Produktu z chwilą rozpoczęcia użytkowania Produktu w sytuacji łącznego spełnienia następujących warunków:
- Klient przed rozpoczęciem użytkowania Produktu zaakceptował i przyjął do wiadomości fakt, iż z którą z chwilą rozpoczęcia użytkowania Produktu utraci prawo odstąpienia do umowy;
- Klient wyraził zgodę na spełnienie świadczenia (rozpoczęcie korzystania z Produktu) przed upływem terminu na odstąpienie od umowy;
- rozpoczęcie udostępniania Produktu przez Fundację nastąpiło po wystąpieniu okoliczności, o której mowa w pkt 1) i pkt 2);
- Fundacja przekazała Klientowi potwierdzenie zawarcia umowy obejmujące informacje określone w ustawie o prawach konsumenta.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy dotyczącej dostępu do Produktu może być złożone:
- w formie dokumentowej za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie Serwisu lub mailowo na adres e-mail: kontakt@fmmp.pl;
- formie pisemnej przesyłką listowną wysłaną na adres siedziby Fundacji.
- Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy dotyczącej dostępu do Produktu wystarczające jest wysłanie przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu przed upływem 14 dni od dnia uzyskania dostępu do Produktu. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, powinno obejmować co najmniej dane pozwalające na identyfikację Klienta oraz Produktu, którego dotyczy.
- W przypadku skutecznego odstąpienia przez Klienta od umowy dotyczącej dostępu do Produktu, Fundacja zwróci Klientowi wszystkie dokonane w ramach umowy płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
- Zwrot płatności zostanie dokonany w tej samej formie, którą posłużył się Klient, chyba że strony ustalą inaczej, bez dodatkowych kosztów dla Klienta.
§ 15. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące Wydarzeń i Produktów mogą być składane drogą e-mailową na adres kontakt@fmmp.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Fundacji.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
1) dane identyfikujące Klienta/Uczestnika,
2) opis okoliczności będących podstawą reklamacji,
3) oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji. - Reklamacje dotyczące Wydarzeń należy zgłaszać w terminie do 7 dni od ich zakończenia. Po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Fundacja zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, z zastrzeżeniem sytuacji, w której reklamację składa Klient, o którym mowa w § 14. ust. 1 Regulaminu.
- Reklamacje dotyczące Produktów należy zgłaszać niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
- Jeśli reklamacja wymaga uzupełnienia, Fundacja wezwie Klienta do jej uzupełnienia, wyznaczając do tego termin 5 dni.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia.
- Odpowiedź na reklamację przekazywana jest Klientowi drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail lub pisemnie na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
§ 16. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w szczególności:
-
- zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego (art. 37 ustawy o Inspekcji Handlowej),
- zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o przeprowadzenie postępowania mediacyjnego,
- skorzystać z pomocy miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji konsumenckich, w tym Federacji Konsumentów i Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
-
- Konsument może skorzystać z bezpłatnej infolinii konsumenckiej: 800 007 707 oraz z adresu e-mail: porady@dlakonsumentow.pl.
- Szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych metod rozwiązywania sporów dostępne są na stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma ODR umożliwiająca internetowe rozstrzyganie sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami.
§ 17. Dane osobowe i komunikacja
- Administratorem danych osobowych jest Fundacja Medycyny Matczyno-Płodowej, ul. Dzielna 64 U11, 01-029 Warszawa.
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, w celach objętych Regulaminem, w tym celach związanych z zawieraniem i realizacją umów objętych Regulaminem, obsługą Uczestników i Klientów oraz komunikacją pomiędzy nimi a Fundacją.
- Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo: dostępu do tych danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe są gromadzone wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celów wskazanych w ust. 2.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się mailowo pod adresem: kontakt@fmmp.pl.
- Korespondencja Fundacji z Uczestnikami i Klientami prowadzona jest na dane teleadresowe podane podczas rejestracji lub zawierania umowy dotyczącej dostępu do Produktu.
- Obowiązek aktualizacji danych osobowych i kontaktowych spoczywa na Uczestniku/Kliencie.
- Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za niedoręczenie korespondencji spowodowane błędnymi lub nieaktualnymi danymi.
- Domniemywa się, że list wysłany na ostatni znany adres Uczestnika/Klienta jest skutecznie doręczony po 14 dniach od dnia nadania.
- Niedochowanie formy korespondencji wymaganej przez Regulamin skutkuje jej nieważnością wobec Fundacji.
§ 18. Prawo właściwe i sąd właściwy do rozpatrywania sporów
- Do umów zawieranych z Fundacją stosuje się prawo polskie.
- Spory z osobami nieposiadającymi statusu konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Fundacji.
- W przypadku konsumentów właściwość sądu określana jest zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
§ 19. Postanowienia końcowe
- Wydarzenia organizowane przez Fundację mają charakter zamknięty i nie stanowią imprez masowych w rozumieniu ustawy z dnia 23 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych, chyba że wyraźnie wskazano inaczej w ofercie Wydarzenia.
- Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w użytkowaniu Produktu spowodowane siłą wyższą, awariami technicznymi lub działaniami osób trzecich.
- Do spraw nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednio przepisy:
- Kodeksu cywilnego,
- ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”),
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany publikowane są na stronie www.fmmp.pl oraz edu.fmmp.pl i wchodzą w życie z dniem ich publikacji.
- Każdorazowe korzystanie z Serwisu oznacza akceptację wersji Regulaminu w nim opublikowanej.
- Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna bezpłatnie na stronach Fundacji oraz może zostać przesłana na żądanie Klienta drogą elektroniczną.
- Regulamin obowiązuje od dnia publikacji.
§1.
Niniejszy Regulamin określa zasady związane ze świadczeniem usług w zakresie sprzedaży usług cyfrowych, która stanowi autorski program szkoleniowy przygotowany przez FUNDACJA MEDYCYNY MATCZYNO-PŁODOWEJ, UL. DZIELNA 64 U11, 01-029 WARSZAWA, NIP: 5272984266 .
§2.
1. W niniejszym Regulaminie wprowadza się następujące definicje:
a) KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą; 2) osoba prawna 3) jednostka organizacyjna, którym ustawa przyznaje zdolność prawną;
b) KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 z późn.zm.);
c) REGULAMIN – niniejszy regulamin;
d) SPRZEDAWCA – FUNDACJA MEDYCYNY MATCZYNO-PŁODOWEJ, UL. DZIELNA 64 U11, 01-029 WARSZAWA, NIP: 5272984266 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
e) SERWIS – strona internetowa umieszczona pod adresem: edu.fmmp.pl
f) USŁUGI – produkty oferowane przez Serwis.
§3.
1. Niniejszy Regulamin normuje zasady i warunki związane z nabywaniem usług oferowanych w Serwisie.
2. Korzystanie z Serwisu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
II.WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU.
§4.
1. Techniczne warunki korzystania z Serwisu mają znaczenie dla prawidłowości jego funkcjonowania, wyglądu w przeglądarce internetowej stosowanej przez Klienta, a także dla bezpieczeństwa przesyłanych danych.
2. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu wymagane jest:
a) posiadanie dostępu do sieci (połączenie z Internetem),
b) korzystanie z przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox lub Opera, Safari, Edge lub Internet Explorer),
c) obsługiwanie plików cookie w przeglądarce
III. OFERTA
§5.
1.W ramach Serwisu ofertowane są następujące produkty: szkolenia i kursy online, e-booki oraz inne produkty cyfrowe
2. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, w żadnym wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody na osobie lub na mieniu, w tym utracone korzyści, szkody pośrednie lub wtórne wynikające z korzystania z Usługi, w szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
a) decyzje lub działania podejmowane przez Klienta na podstawie danych zawartych w niniejszym Regulaminie;
b) jakiekolwiek prawne, faktyczne lub finansowe operacje, działania lub zaniechania podjęte na podstawie zakupu Usługi od Sprzedawcy
c) działania lub zaniechania osób trzecich, za które Sprzedawca nie odpowiada;
d) zdarzenia zawinione przez Klienta lub osoby trzecie;
4. Sprzedawca dokłada należytych starań, aby Klient zrealizował swoje cele oraz założenia związane z Usługą, jednak wielość czynników mających wpływ na efekty stosowania Usługi nie daje gwarancji rezultatów
5. Efekty korzystania z Usług mogą różnić się u każdego Klienta.
IV. FORMA PŁATNOŚCI
§6.
1. Sprzedawca umożliwia skorzystanie z różnych sposób płatności za zakup przedmiotu. Lista aktualnie akceptowanych form płatności :
1. https://bluemedia.pl/ (Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie (81-718) przy ul. Powstańców Warszawy 6, KRS pod nr 0000320590, NIP: 5851351185, REGON 191781561)
2. https://hotpay.pl/ (ePłatności sp. z o.o. sp. komandytowa z siedzibą w Andrychowie (34-120) przy ul. 27 Stycznia 9, KRS nr 0000655383, NIP: 5512627897, REGON: 366165170 i HotPay B2B sp. z o.o. z siedzibą w Andrychowie (34-120) przy ul. 27 Stycznia 9KRS 0000873149, NIP: 5512647167, REGON: 387677754)
3. https://paybylink.pl/ (Systemy Płatnicze Robert Paszkowski z siedzibą przy ul. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa NIP: 1182105129)
4. https://stripe.com/ (Stripe, Stripe Inc. 510 Townsend Street, San Francisco, CA94103, USA)
5. https://tpay.com/ (Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6,61- 808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357)
6. https://www.dotpay.pl/ (PayPro SA, z siedzibą w Poznaniu (60-327) przy ulicy Kanclerskiej 15 KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068)
7. https://www.przelewy24.pl/ (PayPro SA, z siedzibą w Poznaniu (60-327) przy ulicy Kanclerskiej 15 KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068)
8. https://www.paynow.pl/
9. https://www.paypal.com/ (Firma PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349, z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449)
10. https://www.payu.pl/ (PAYU SP.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166) przy ul. Grunwaldzkiej 186 KRS 0000274399 NIP 7792308495 REGON30052344400000)
2. W celu otrzymania faktury VAT za świadczoną usługę Klient powinien poinformować Sprzedawcę o chęci jej uzyskania oraz przesłać dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
3. Sprzedawca wystawia dokumenty księgowe na dokonane wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
4. Zakupiona Usługa jest dostarczana Klientowi natychmiast po zakończeniu procesu płatności, chyba że w opisie produktu lub informacjach o dostawie podano inny termin. W każdym przypadku maksymalny czas realizacji dostawy wynosi 2 dni robocze od zakończenia procesu płatności, tj. maksymalny czas oczekiwania na aktywację konta/udostępnienie kursu po płatności.
5. Zakupiona Usługa jest dostarczana w formie danych do logowania do platformy szkoleniowej na adres e-mail podany podczas zakupu.
V. PŁATNOŚCI CYKLICZNE
1. Sprzedawca może przewidzieć, że dostęp do części Usług będzie płatny w płatnościach cyklicznych w miesięcznych odstępach.
2. Zakup Usługi i opłacenie jej płatnością cykliczną jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
3. Zgoda na Płatności cykliczne, może być odwołana w każdym czasie i na każde żądanie Klienta. Rezygnacja z Płatności cyklicznych może zostać dokonana poprzez przycisk -złożenie oświadczania o rezygnacji z płatności cyklicznych w odpowiedniej zakładce konta klienta. W przypadku rezygnacji usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu rozliczeniowego.
4. Usługi, zgodnie z ofertą, posiadają informację o opłacie miesięcznej oraz czasie na jaki Klient zawierając umowę i opłacając Usługę płatnością cykliczną wyraził zgodę na cykliczne, comiesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A.) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości danej Usługi.
5. Opisy Usług, zawierają dokładny czas trwania płatności cyklicznych oraz ceny Usługi.
6. W przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, PayU ponowi próbę obciążenia karty następnego dnia. Kolejne próby autoryzacji będą wykonywane 1 raz dziennie przez okres nie dłuższy niż 31 dni. W tym czasie Sprzedający podejmie działania zmierzające do ustalenia z Klientem problemów z obciążeniem karty.
7. W przypadku płatności cyklicznych, pierwsza opłata dokonywana jest w momencie zakupu Usługi w Serwisie. Kolejna opłata pobierana jest za pośrednictwem PayU w drugim miesiącu Usługi. Kolejne płatności pobierane są co miesiąc.
8. Płatność cykliczna wygasa samoistnie:
a) w momencie zakończenia wskazanego przez Klienta Okresu zakupionej Usługi
b) w momencie zakończenia zakupionej Usługi tj. czasu, na który został zaplanowana dostępność Kursu przez Sprzedawcę.
c) w momencie otrzymania oświadczenia o braku zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
d)n w przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, która prowadzi do przed rozliczeniem kolejnego okresu płatności cyklicznych.
VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§7.
1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny.
2. Do zachowania terminu do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres email kontakt@fmmp.pl
3. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia. Oświadczenie może być złożone w dowolnej formie np. poprzez pisemne oświadczenie wysłane na adres Sprzedawcy wskazany w §1 lub też elektronicznie za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronach Serwisu.
4. Sprzedawca niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności z wyłączeniem kosztów przesyłki zwrotu.
5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Jeśli przyjęty sposób zapłaty będzie utrudniony lub niemożliwy, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia innego sposobu zwrotu, co nie będzie wiązać się dla Klienta z żadnymi kosztami.
6. Klient może wyrazić zgodę na wykonanie umowy sprzedaży przed upływem 14 dni od zawarcia umowy oświadczając, że został poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą konsumencką.
7. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
VII. REKLAMACJE
§8.
1. Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem dedykowanego adresu email: kontakt@fmmp.pl
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:
a) oznaczenie Klienta zgłaszającego reklamacje (email, dane umożliwiające jego identyfikację w Serwisie),
b) wskazanie okoliczności będących podstawą do reklamacji,
c) wskazanie oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy.
3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera danych wskazanych w ust. 2 powyżej lub dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są dodatkowe dane Sprzedawca zwróci się do Klienta nie później niż w przeciągu 5 (pięciu) dni od dnia zgłoszenia, o jego uzupełnienie.
4. Sprzedawca udziela odpowiedzi, co do sposobu załatwienia reklamacji na adres poczty email Klienta lub inny adres elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
VIII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
§9.
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
• http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
• http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
• http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Klient będący konsumentem uprawniony jest do:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.
b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
c) uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
IX. PRAWO WŁAŚCIWE
§10.
1. Umowa łącząca Sprzedawcę i Klienta podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowana.
2. Sądami właściwymi w zakresie wszelkich roszczeń wynikających z umowy zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, a także w zakresie ewentualnych spraw dotyczących roszczeń z tytułu czynów niedozwolonych i bezpodstawnego wzbogacenia, które mogą powstać w związku z zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem takiej umowy są sądy polskie.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§11.
1. Zmiany Regulaminu będą publikowane w Serwisie w postaci informacji o wprowadzonych zmianach oraz ujednoliconego tekstu Regulaminu.
2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie każdorazowo wskazanym przez Sprzedawcę, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia opublikowania informacji o zmianach i udostępnienia ujednoliconego tekstu zmienianego Regulaminu.
3. Każdorazowo do korzystania z Serwisu konieczne jest zapoznanie się z aktualną wersją Regulaminu i jego akceptacja.
§12.
1. Aktualna wersja Regulaminu publikowana jest na stronie internetowej Sprzedawcy oraz bez dodatkowych opłat może zostać dostarczony na każde żądanie Klienta drogą elektroniczną na wskazany adres email.
2. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 13.05.2025
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§1.
Niniejszy Regulamin określa zasady związane ze świadczeniem usług w zakresie sprzedaży usług cyfrowych, która stanowi autorski program szkoleniowy przygotowany przez FUNDACJA MEDYCYNY MATCZYNO-PŁODOWEJ, UL. DZIELNA 64 U11, 01-029 WARSZAWA, NIP: 5272984266 .
§2.
1. W niniejszym Regulaminie wprowadza się następujące definicje:
a) KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą; 2) osoba prawna 3) jednostka organizacyjna, którym ustawa przyznaje zdolność prawną;
b) KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 z późn.zm.);
c) REGULAMIN – niniejszy regulamin;
d) SPRZEDAWCA – FUNDACJA MEDYCYNY MATCZYNO-PŁODOWEJ, UL. DZIELNA 64 U11, 01-029 WARSZAWA, NIP: 5272984266 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
e) SERWIS – strona internetowa umieszczona pod adresem: edu.fmmp.pl
f) USŁUGI – produkty oferowane przez Serwis.
§3.
1. Niniejszy Regulamin normuje zasady i warunki związane z nabywaniem usług oferowanych w Serwisie.
2. Korzystanie z Serwisu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
II.WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU.
§4.
1. Techniczne warunki korzystania z Serwisu mają znaczenie dla prawidłowości jego funkcjonowania, wyglądu w przeglądarce internetowej stosowanej przez Klienta, a także dla bezpieczeństwa przesyłanych danych.
2. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu wymagane jest:
a) posiadanie dostępu do sieci (połączenie z Internetem),
b) korzystanie z przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox lub Opera, Safari, Edge lub Internet Explorer),
c) obsługiwanie plików cookie w przeglądarce
III. OFERTA
§5.
1.W ramach Serwisu ofertowane są następujące produkty: szkolenia i kursy online, e-booki oraz inne produkty cyfrowe
2. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, w żadnym wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody na osobie lub na mieniu, w tym utracone korzyści, szkody pośrednie lub wtórne wynikające z korzystania z Usługi, w szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
a) decyzje lub działania podejmowane przez Klienta na podstawie danych zawartych w niniejszym Regulaminie;
b) jakiekolwiek prawne, faktyczne lub finansowe operacje, działania lub zaniechania podjęte na podstawie zakupu Usługi od Sprzedawcy
c) działania lub zaniechania osób trzecich, za które Sprzedawca nie odpowiada;
d) zdarzenia zawinione przez Klienta lub osoby trzecie;
4. Sprzedawca dokłada należytych starań, aby Klient zrealizował swoje cele oraz założenia związane z Usługą, jednak wielość czynników mających wpływ na efekty stosowania Usługi nie daje gwarancji rezultatów
5. Efekty korzystania z Usług mogą różnić się u każdego Klienta.
IV. FORMA PŁATNOŚCI
§6.
1. Sprzedawca umożliwia skorzystanie z różnych sposób płatności za zakup przedmiotu. Lista aktualnie akceptowanych form płatności :
1. https://bluemedia.pl/ (Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie (81-718) przy ul. Powstańców Warszawy 6, KRS pod nr 0000320590, NIP: 5851351185, REGON 191781561)
2. https://hotpay.pl/ (ePłatności sp. z o.o. sp. komandytowa z siedzibą w Andrychowie (34-120) przy ul. 27 Stycznia 9, KRS nr 0000655383, NIP: 5512627897, REGON: 366165170 i HotPay B2B sp. z o.o. z siedzibą w Andrychowie (34-120) przy ul. 27 Stycznia 9KRS 0000873149, NIP: 5512647167, REGON: 387677754)
3. https://paybylink.pl/ (Systemy Płatnicze Robert Paszkowski z siedzibą przy ul. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa NIP: 1182105129)
4. https://stripe.com/ (Stripe, Stripe Inc. 510 Townsend Street, San Francisco, CA94103, USA)
5. https://tpay.com/ (Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6,61- 808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357)
6. https://www.dotpay.pl/ (PayPro SA, z siedzibą w Poznaniu (60-327) przy ulicy Kanclerskiej 15 KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068)
7. https://www.przelewy24.pl/ (PayPro SA, z siedzibą w Poznaniu (60-327) przy ulicy Kanclerskiej 15 KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068)
8. https://www.paynow.pl/
9. https://www.paypal.com/ (Firma PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349, z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449)
10. https://www.payu.pl/ (PAYU SP.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166) przy ul. Grunwaldzkiej 186 KRS 0000274399 NIP 7792308495 REGON30052344400000)
2. W celu otrzymania faktury VAT za świadczoną usługę Klient powinien poinformować Sprzedawcę o chęci jej uzyskania oraz przesłać dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
3. Sprzedawca wystawia dokumenty księgowe na dokonane wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
4. Zakupiona Usługa jest dostarczana Klientowi natychmiast po zakończeniu procesu płatności, chyba że w opisie produktu lub informacjach o dostawie podano inny termin. W każdym przypadku maksymalny czas realizacji dostawy wynosi 2 dni robocze od zakończenia procesu płatności, tj. maksymalny czas oczekiwania na aktywację konta/udostępnienie kursu po płatności.
5. Zakupiona Usługa jest dostarczana w formie danych do logowania do platformy szkoleniowej na adres e-mail podany podczas zakupu.
V. PŁATNOŚCI CYKLICZNE
1. Sprzedawca może przewidzieć, że dostęp do części Usług będzie płatny w płatnościach cyklicznych w miesięcznych odstępach.
2. Zakup Usługi i opłacenie jej płatnością cykliczną jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
3. Zgoda na Płatności cykliczne, może być odwołana w każdym czasie i na każde żądanie Klienta. Rezygnacja z Płatności cyklicznych może zostać dokonana poprzez przycisk -złożenie oświadczania o rezygnacji z płatności cyklicznych w odpowiedniej zakładce konta klienta. W przypadku rezygnacji usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu rozliczeniowego.
4. Usługi, zgodnie z ofertą, posiadają informację o opłacie miesięcznej oraz czasie na jaki Klient zawierając umowę i opłacając Usługę płatnością cykliczną wyraził zgodę na cykliczne, comiesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A.) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości danej Usługi.
5. Opisy Usług, zawierają dokładny czas trwania płatności cyklicznych oraz ceny Usługi.
6. W przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, PayU ponowi próbę obciążenia karty następnego dnia. Kolejne próby autoryzacji będą wykonywane 1 raz dziennie przez okres nie dłuższy niż 31 dni. W tym czasie Sprzedający podejmie działania zmierzające do ustalenia z Klientem problemów z obciążeniem karty.
7. W przypadku płatności cyklicznych, pierwsza opłata dokonywana jest w momencie zakupu Usługi w Serwisie. Kolejna opłata pobierana jest za pośrednictwem PayU w drugim miesiącu Usługi. Kolejne płatności pobierane są co miesiąc.
8. Płatność cykliczna wygasa samoistnie:
a) w momencie zakończenia wskazanego przez Klienta Okresu zakupionej Usługi
b) w momencie zakończenia zakupionej Usługi tj. czasu, na który został zaplanowana dostępność Kursu przez Sprzedawcę.
c) w momencie otrzymania oświadczenia o braku zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
d)n w przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, która prowadzi do przed rozliczeniem kolejnego okresu płatności cyklicznych.
VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§7.
1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny.
2. Do zachowania terminu do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres email kontakt@fmmp.pl
3. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia. Oświadczenie może być złożone w dowolnej formie np. poprzez pisemne oświadczenie wysłane na adres Sprzedawcy wskazany w §1 lub też elektronicznie za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronach Serwisu.
4. Sprzedawca niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności z wyłączeniem kosztów przesyłki zwrotu.
5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Jeśli przyjęty sposób zapłaty będzie utrudniony lub niemożliwy, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia innego sposobu zwrotu, co nie będzie wiązać się dla Klienta z żadnymi kosztami.
6. Klient może wyrazić zgodę na wykonanie umowy sprzedaży przed upływem 14 dni od zawarcia umowy oświadczając, że został poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą konsumencką.
7. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
VII. REKLAMACJE
§8.
1. Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem dedykowanego adresu email: kontakt@fmmp.pl
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:
a) oznaczenie Klienta zgłaszającego reklamacje (email, dane umożliwiające jego identyfikację w Serwisie),
b) wskazanie okoliczności będących podstawą do reklamacji,
c) wskazanie oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy.
3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera danych wskazanych w ust. 2 powyżej lub dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są dodatkowe dane Sprzedawca zwróci się do Klienta nie później niż w przeciągu 5 (pięciu) dni od dnia zgłoszenia, o jego uzupełnienie.
4. Sprzedawca udziela odpowiedzi, co do sposobu załatwienia reklamacji na adres poczty email Klienta lub inny adres elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
VIII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
§9.
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
• http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
• http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
• http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Klient będący konsumentem uprawniony jest do:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.
b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
c) uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
IX. PRAWO WŁAŚCIWE
§10.
1. Umowa łącząca Sprzedawcę i Klienta podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowana.
2. Sądami właściwymi w zakresie wszelkich roszczeń wynikających z umowy zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, a także w zakresie ewentualnych spraw dotyczących roszczeń z tytułu czynów niedozwolonych i bezpodstawnego wzbogacenia, które mogą powstać w związku z zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem takiej umowy są sądy polskie.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§11.
1. Zmiany Regulaminu będą publikowane w Serwisie w postaci informacji o wprowadzonych zmianach oraz ujednoliconego tekstu Regulaminu.
2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie każdorazowo wskazanym przez Sprzedawcę, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia opublikowania informacji o zmianach i udostępnienia ujednoliconego tekstu zmienianego Regulaminu.
3. Każdorazowo do korzystania z Serwisu konieczne jest zapoznanie się z aktualną wersją Regulaminu i jego akceptacja.
§12.
1. Aktualna wersja Regulaminu publikowana jest na stronie internetowej Sprzedawcy oraz bez dodatkowych opłat może zostać dostarczony na każde żądanie Klienta drogą elektroniczną na wskazany adres email.
2. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 13.05.2025